مرکز تخصصی تعمیرات اینورتر آی بیت

مرکز تخصصی تعمیرات اینورتر آی بیت به صورت تخصصی در زمینه تعمیر اینورترهای موتور AC و DC تمامی برندهای مطرح صنعتی در تمامی رنج های کیلو وات فعالیت دارد.

اینورترهای آسانسور یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده آسانسور شما هستند و خرابی این قطعه باعث از کارافتادگی کامل آسانسور خواهد شد و خاموشی آسانسور باعث سلب آسایش ساکنین ساختمان های مسکونی و تجاری و مختل سازی سرویس دهی شرکت های آسانسوری برای مشتریان آن ها می شود.

شرکت آی بیت به منظور تسریع در زمان ارائه خدمات به مشتریان خود خدمات خود را به صورت ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته ارائه می دهد. خرابی درایو آسانسور و خاموشی آن حتی برای یک روز می تواند ضررهای سنگینی به شرکت ها فعال در زمینه آسانسور وارد نماید. بسیاری از خرابی های درایوهای آسانسور در کمتر از ۲۴ ساعت در شرکت آی بیت تعمیر و برای شرکت های آسانسوری ارسال خواهد شد.

تعمیرات اینورترهای صنعتی:

اینورترهای صنعتی در صنایع و کارخانه های گوناگون به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفته است. شرکت الکترونیک آی بیت به صورت تخصصی خدمات تعمیر اینوترهای صنعتی در کیلو وات های مختلف از ۰٫۷۵KW تا ۵۰KW و بالاتر را به صورت تخصصی توسط پیشرفته ترین تجهیزات آزمایشگاهی الکترونیک و برق صنعتی رائه می دهد. شرکت آی بیت با دارا بودن انبار قطعات وسیع از قطعات یدکی اینورترهای شناخته شده و پرکاربرد صنعت سرعت تعمیرات اینوترهای شما را شتاب بخشیده.

تعمیرات اینورتر نیاز به تخصص و تجربه بسیار بالایی در حوزه زمینه الکترونیک صنعتی، الکترونیک آنالوگ و دیجیتال و تجربه بسیار بالا نیازمند است. تعمیرات غیر تخصصی و تشخیص نا مناسب علت خرابی و تدابیر نامناسب جهت رفع مشکلات می تواند باعث ایجاد خسارات سنگین و هدر دادن زمان ومنابع مالی شما شود. بنابراین قبل از هرگونه اقدامی با متخصصان شرکت آی بیت تماس حاصل فرمایید.

تعمیرات اینورتر آسانسور:

با پیشرفت تکنولوژی و ورود اینورترهای صنعتی به صنایع آسانسور و بالابر انقلاب بزرگی در صنعت آسانسور به وجود آمد. با استفاده از اینورتر مصرف برق آسانسور به شکل چشم گیری کاهش پیدا می کند و میزان حفاظت از موتور در مقابل افزایش بار، افزایش دما به نسبت تابلوهای مدار فرمانی دارای درجه حفاظت بسیار بالاتری هستند. استفاده از اینورتر تجربه حرکتی بسیار نرم در هنگام شروع و توقف آسانسور را به شما امغان می آورد. تمامی این مزایا باعث محبویت و استفاده بیشتر از تابلوهای دارای اینورتر نسبت به تابلوهای دو سرعته آسانسور شده است.

با توجه به افزایش استفاده از اینورتر موتورهای سه فاز در تابلوهای آسانسور و بالابر بازار بسیار بزرگ این صنعت نیاز به خدمات تخصصی تعمیر و نگهداری این تجهیزات دارا است. شرکت آی بیت به صورت تخصصی در زمینه تعمیرات اینورتر آسانسور فعالیت دارد و از تمامی برندهای اینورتر آسانسور پشتیبانی می کند. خاموشی اینورتر آسانسور به معنی خاموشی آسانسور و غیر قابل استفاده شدن آسانسور شما تا پایان مراحل تعمیر و نصب مجدد آن در مدار آسانسور می باشد، بنابراین سرعت تعمیر اینورتر آسانسور یکی از شاخص های مهم خدمات شرکت الکترونیک آی بیت می باشد.

شرکت آی بیت دارای انبار قطعات یدکی از بسیاری از برندهای پر مصرف اینورترهای آسانسور می باشد، این امر باعث افزایش سرعت ارائه خدمات و به حداقل رساندن زمان خاموشی آسانسور شما می شود.

از جمله برندهایی که تعمیرات تخصصی آنها در شرکت الکترونیک آی بیت ارائه می شود:

Yaskawa, Elco , ElcoM , LS, LX, Xima, Rich, QMA, Vacon,….

خدمات مشاوره شرکت آی بیت

جهت انتخاب اینورتر مناسب با کاربری و پروژه شما و نکات فنی نصب و راه اندازی و تنظیم پارامترهای اینورتر خود با متخصصین مرکز تخصصی تعمیرات اینورتر تماس حاصل فرمایید.

فرآیند تعمیرات اینورتر در شرکت الکترونیک آی بیت

  • پذیرش و ورود انبار

  • عیب یابی و برآورد هزینه

  • اعلام هزینه

  • تامین قطعات یدکی

  • تعمیر و آزمایش اولیه

  • کنترل کیفیت و تست نهایی

  • ارسال اینورتر

جهت هماهنگی و ارسال  اینورتر خود جهت تعمیر با ما تماس بگیرید: ۰۱۳۳۳۲۴۶۵۱۵