اینورتر Rich EL-650-10H یکی از اینورترهای پرکاربرد در صنعت آسانسور می باشد. در این بخش خطاهای عمده و دلایل نمایش خطاهای مختلف بر روی مدل EL-650 را بررسی خواهیم کرد.

کد خطا Noff: عمده ترین خطاهای درایو موتور سه فاز Rich نمایش خطای Noff  و یا خاموشی این درایو می باشد. این خطا به علت وجود قطعات معیوب رخ می دهد و کاربر توسط تغییر پارامترهای درایو قادر به رفع این خطا نمی باشد. در صورت مشاهده چنین خطایی با کارشناسان الکترونیک آی بیت تماس حاصل فرمایید.

کد خطا OC-1: این خطا به معنی اضافه جریان در هنگام شتاب گیری می باشد. با افزایش پارامتر U-07 احتمال رفع این خطا وجود دارد. از دیگر علت های وجود این خطا وچود مشکلات در سیم پیچ موتور نیز می باشد هم چنین احتمال آسیب دیدگی IGBT وجود دارد.

کد خطا OC-2: این خطا به معنی افزایش جریان هنگام کاهش سرعت است و علت آن خرابی در مدار مقاومت ترمز می باشد.

کد خطا OC-3: این خطا زمانی رخ می دهد که اضافه جریان در هنگام سرعت ثابت به درایو وارد گردد. این خطا به علت وارد آمدن بار نا متعادل بر روی موتور به وجود می آید.

کد خطا PF-1: این خطا به معنی از دست رفتن یکی از فازهای ورودی می باشد.

کد خطا PF-0: این خطا به معنی از دست رفتن یکی از فازهای خروجی اینورتر می باشد این مشکل می تواند از اتصالات بین درایو و موتور یا مدارات الکترونیکی اینورتر باشد.

کد خطا OV-1: این خطا نشان دهنده افزایش ولتاژ بیش از حد مجاز در هنگام شتاب گیری موتور است.

کد خطا OV-2: این خطا نشان دهنده افزایش ولتاژ بیش از حد مجاز در هنگام کاهش سرعت موتور است.

کد خطا OV-3: این خطا نشان دهنده افزایش ولتاژ بیش از حد مجاز در هنگام حرکت موتور با سرعت ثابت است.

کد خطا OL-1: این خطا به علت وجود بار بیش از حد مجاز بر روی اینورتر نمایش داده می شود.

کد خطا OL-2: این خطا به علت وجود بار بیش از حد مجاز بر روی موتور نمایش داده می شود.

کد خطا OL-r: این کد خطا به علت عبور جریان بیش از حد از مقاومت ترمز رخ میدهد.

کد خطا OH-1: این خطا نشان دهنده افزایش دما بیش از حد مجاز است.

خطای NOFF یکی از عمده ترین خطاهایی است که اینورتر RICH دچار آن می شود. علت این خطا مشکلات سخت افزاری اینورتر آسانسور شما می باشد. جهت تعمیر اینورتر خود با بالاترین سرعت ممکن با متخصصین شرکت آی بیت تماس حاصل فرمایید.

تماس با ما

در صورتی که با خطاهایی مرتبط با سخت افزار اینورتر مواجه شده اید و اینورتر آسانسور شما نیاز به تعمیرات تخصصی دارد،جهت تعمیر اینورتر Rich مدل EL-650 با متخصصین شرکت الکترونیک آی بیت تماس حاصل فرمایید: ۰۱۳۳۳۲۴۶۵۱۵